Re: Komp dla siostry.

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 10:58:42 MET

"Cooger" <squadaq_at_box43.pl> wrote in message

> Mało precyzyjnie odpowiadasz - wiesz jaka jest grubość
> takiej warstwy ?

Nie wiem. Ale pewnie sa wieksze od odleglosci miedzy sciezkami w
jarze procesora.

> Jakich zmianach ? Konkretniej proszę...

Skad mam wiedziec.

> twoja super informacja ma dość chwiejne podstawy - wierzysz we wszystko co
> Ci ludzie powiedzą ?

Nie mam podstaw by mu nie wierzyc. Zreszta to zadna super informacja, juz
kiedys byla dyskusja na ten temat. Jezeli masz inne informacje to sie
podziel.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!