Re: krecic zeby nie przekrecic

Autor: wuos (discover_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 07:44:40 MET

> Witam
>
> Mam Durona 850 dotychczas chodzil sobie na fsb 100Mhz
> dzis zaczal zwiekszac czestotliwosc doszedlem do 120Mhz
> ale wymagalo to zwiekszenia napiecia 0 0.05V i obecnie
> jest 1.7V
> Przy max. obciazeniu mam 56 st.
>
> Ile jeszcze mozna z tego wycisnac?

Wlasciwie nie podalem plyty.. Soltek 75Kav+

Jak mowilem przy powyzszej konfiguracji wszystko chodzi
b. dobrze nawet przez max. obciazeniu.
Problem pojawia sie przy resecie (srednio co drugim)
ekran jest czarny i trzeba pacnac reset, zeby odpalil
sie (juz bez problemow) jako 1020Mhz.

Aha jak bardzo zwiekszenie temp. wplywa na zywotnosc roznych podzespolow?
Czy np. mocno przetektowany duron pracujacy w wyzszej temp. niz. taki sam
ale nie przetaktowany inny duron ma przed soba krotszyzywot?

wuos