Zgrywanie mat. wideo

Autor: Aleksander Starczewski (olekstar_at_wp.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 07:23:57 MET

Witam właśnie kupiłem sobie Ati All-in-Wonder Radeon i nie bardzo wiem jak
połączyć ją z magnetowidem, aby uzyskać najlepy efekt. Kiedy podłączyłem
przez wejście antenowe zgrany materiał składał się z ogromnej ilości
malutkich kwadracików. Co jest grane? Na wielu stronach
iternetowych spotkałem się z pochlebnymi opiniami na temat tej karty, że
m.in. zgrywa pełnego Pal'a do mpeg2 bez utraty klatek.
Proszę o pomoc
Aleksander Starczewski