Re: CD SCSI

Autor: Avalon_at_am
Data: Wed 02 Jan 2002 - 03:45:23 MET

On Mon, 31 Dec 2001 18:08:23 +0100, "Sandra" <sanderka_at_skrzynka.pl>
wrote:

>Raczej tak. Piszesz że masz tani kontroler SCSI. Gdybyś miał w nim BIOS,
>to byś sobie ustawił każde urządzenie z jaką prędkością ma pracować. A tak ...

>Czym ID mniejsze, tym ma wyższy priorytet,
Akurat wlasnie na odwrot:- wyzszy # ID - wyzsze priority.
Devices dla ktorych czas jest krytyczny w systemie (np: tapes, CD-RW)
powinny posiadac ID. 6, 5 lub 4.
HD - jako szybsze i nie krytyczne dev. moga miec nizsze priority.
Ponadto przydzielenie im wysokiego priorytetu spowodowaloby ze zbytnio
okupowalyby one bus do tego stopnia ze te wolniejsze bylyby
"zaglodzone".
>Czym ID mniejsze, tym ma wyższy priorytet, np. HDD mają/powinny_ mieć 0 lub 1.
Nie ma to nic wspolnego z priority. Starsze kontrolery wymagaly aby
bootable HD posiadal ID=0 lub 1, - w nowszych mozna ustawic w BIOS z
ktorego ID jest boot.

Avalon