Problem z kartą telewizyjną KWorld BT878 MPEG tv

Autor: terekp_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 01 Jan 2002 - 21:47:45 MET

Witam,

Karta fajnie działa jako radio, ale jako tv jest do kitu. Wyskakuje
błąd "Initial H/W fail". Przekładałem ją już z jednego gniazda PCI do innego,
żeby nie współdzieliło przerwania, mieszałem ze sterownikami (ściągnąłem
najnowsze ze strony producenta). Jak szukam kanałów to znajduje dźwięk, ale
obraz pozostaje czarny. Może ktoś miał podobny problem, ponieważ ja z kartami
tv spotkałem się po raz pierwszy i nie bardzo się orientuję w tej kwestii.
Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedź.

Pozdrawiam
Przemek