Re: Riva TNT2 M64-problem, a ja juz nie mam problemu:-)

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 19:59:12 MET

Konrad Sz. <konrads2_at_friko4.onet.pl>, wypocił co następuje...
> Witam.
> Posiadam w/w kartę i wydaje mi sie że nie działa jak należy. Po jej
> zainstalowaniu grafika praktycznie sie nie poprawiła w porównaniu do
> grafiki
[...]

proponuje Ci sterowniki:
nv_mrf115.exe

po ich zainstalowaniu (m64) nie mam juz problemow z odtwarzaniem filmow
skompresowanych Div`xem - do tej pory musialem kombinowac z "postprocessing
level", zmniejszac rozdzielosc ekranu, ilosc kolorow itp., aby uniknac
zacinania sie oraz przeciazenia procesora - VPlayer pokazywal bardzo czesto
100% (aktualnie w tych samych miejscach 75%). Poza tym czesto pojawialy sie
"przeklamania" w obrazie podczas "szybkich scen" - ich tez juz nie ma (te
same miejsca w tych samych filmach!!!)
Na dzien dzisiejszy wszystko jest Tip-Top!!

Mysle, ze rozwiaza one wszelkie Twoje problemy, oczywiscie jezeli maja one
podloze w sterownikach - MR.Fachman podawal te wersje jako zalecana dla Riva
TNT M64.

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}