Re: Linux czy Windows, ktory lepszy? (troche dlugie)

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 18:41:13 MET

On Tue, 01 Jan 2002 10:33:48 +0000, luckydar wrote:
> Nie chce tutaj rozpetac wojny pomiedzy zwolennikami jednego a
> przeciwnikami
> drugiego systemu op., jednak mam kilka watpliwosci.
argh:) ale taki temat to juz na 99% flame war:) powinienes sam sprobowac,
zastanowic sie czy na prawde potrzebujesz linuxa.. zainstaluj jakies
windows i ktoras z nowszych dystrybucji linuxa, pobaw sie, porownuj a
potem zawsze mozesz wywalic albo windows, albo linuxa z dysku.. nie badz
przerazony mitycza wymowka, ze linux jest 'trudny', bo wiekszosc
dystrybucji ma programy do graficznej konfiguracji systemu (np red hat +
linuxconf) i nawet dla poczatkujacego nie sprawi to wiekszej trudnosci niz
windowsowe 'control center'. dopiero pozniej, gdy polubisz ten system
zaczniesz odkrywac, ze nie potrzebujesz takich zabawek.. to jest piekno
linuxa, nie jestes skazany na okienka, myszke i klikane konfigurowanie
sprzetu

--
Kelof -> cs993373_at_cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming