Re: Linux czy Windows, ktory lepszy? (troche dlugie)

Autor: pako (pako_at_chello.se)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 14:46:21 MET

luckydar_at_poczta.onet.pl wrote:

> Wszystkim Grupowiczom szczesliwego Nowego Roku, oraz wytrwalosci w
> czytaniu news-ow.
>
> Nie chce tutaj rozpetac wojny pomiedzy zwolennikami jednego a
> przeciwnikami
> drugiego systemu op., jednak mam kilka watpliwosci. Chodzi o to, ze
> prawdopodobnie niedlugo bede musial sformatowac dysk i zainstalowac cos od
> nowa (duzo programow, rozne smieci, bledy, itd.). W tej chwili uzywam
> Windows Millenium, jednak nie jestem przekonany, czy system powinien
> dzialac tak jak dziala (...).

Me najgorszy produkt Microshitu

Slyszalem duzo dobrego o Linuxie, m.in. ze
> jest stabilniejszy, wydajniejszy, bardziej odporny na wirusy i wogole.

:-D

> drugiej strony zastanawiam sie, ktory system jest przyjazniejszy i
> latwiejszy w obsludze dla poczatkujacego uzytkownika?

6 miesiecy tem pierwszy raz zainstalowalem Linuxa kupilem 3 ksiazki i sie
uczylem. Jak np wybierzesz Mandreaka to wyglada jak windows
Po drugie pod Linuxem instalujesz VmWare i masz Windowsa:-P

Czy aby nie jest
> tak, ze Linux jest bardziej podobny do Dos-a, niz do Windy (te wszystkie
> komendy, wiersze polecen)? Czy istnieje polska wersja Linuxa? A moze by
> tak obydwa, czy nie beda sobie przeszkadzaly?

Jasne ze nie instalujesz windowsa na jednej partycji potem Linuxa na drugiej
Pamietaj ze najpier WIndows potem Linux

Prosze znawcow tematu o
> przyblizenie mi tego co wyzej napisane, bo nie wiem gdzie konczy sie
> prawda, a gdzie zaczynaja mity. Jak to w koncu jest z tym linuxem i co
> lepsze - Linux czy Winda?

Co leprze dla mnie Linux. Ale jak np. lubisz duzo grac itp to linux ci sie
zabardzi nie spodoba. Lecz mimo to warto poznac ten system.
Wybierz Linuxa!!!!

          Pako187
  GG:1659158 Icq:145764158