Re: Hackerzy zaatakowali Windows XP

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 19:15:18 MET

"KRiZBi" <krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm> wrote in message

> Rozwiązanie jest bardzo proste, ale wymaga pewnego samozaparcia -
> ignorować jego posty, nawet jak są tak kretyńsko głupie że odpowiedź
> (wiadoma ;) sama ciśnie się na usta.

Albo dopisac do sygnaturek:

Uprasza sie o ignorowanie postow uzytkownikow:
Dariusza vel. Jacka vel. Experta dariusj_at_poczta.onet.pl
Leszek Ciszewski prosze_at_czytac.fontem.lucida.console
prawdopodobny e-mail leszekc_at_alpha.net.pl
(BTW chyba wszyscy wiedza dlaczego l.c.)

Tylko ze troche to dlugie :-)

> Ja tak robię i proponuję zamiast listy do TPSA

Juz poszedl :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!