Re: Hackerzy zaatakowali Windows XP

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 17:46:24 MET

Dnia Fri, 21 Dec 2001 21:52:00 +0100 Mateusz Majchrzycki w wiadomości
<a02d75$epo$1_at_news.tpi.pl> napisał/a:

>Nie ma za co przepraszać tylko trzeba radykalnie się zabrać za
>unieszkodliwianie dariusza. Przeczytaj w innym miejscu tego wątku -
>wyszła propozycja pisania wniosku do TPSA o ukrócenie dziłań dariusza.
>Narazie popierają to chyba 4 osoby, ale jak bedzie więcej to może coś
>zrobią, bo w przeciwnym wypadku tą grupę czeka los taki jak polipa -
>mo(r)deracja, a tego chyba byśmy nie chcieli.
Rozwiązanie jest bardzo proste, ale wymaga pewnego samozaparcia -
ignorować jego posty, nawet jak są tak kretyńsko głupie że odpowiedź
(wiadoma ;) sama ciśnie się na usta. Ja tak robię i proponuję zamiast
listy do TPSA zrobić listę osób które też tak będą robić (słowo dane
publicznie łatwiej jest dotrzymać :). A jak ktoś jednak nie daje rady
to zawsze ma do dyspozycji filtry, które są bardzo skuteczne -
fire&forget ;) Z drugiej strony czytanie postów tego gościa i co
fajniejszych odpowiedzi na nie jest bardzo przyjemnym przerywnikiem
szarej usenetowej rzeczywistosci :)))))) Można też zrobić jakąś
stronkę z opisem i próbkami tego co on potrafi coby odsyłać do niej
nowych grupowiczów, co jeszcze Experta biorą na poważnie :)

pozdro

--
KRiZBi