Re: Morgan 1Ghz na Epox/Soltek kt133a

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 12:05:19 MET

Serial # 19781010 <wojsza_at_kki.net.pl> napisal(a):

>epoxie to tak samo jak 1,2 Ghz na Solteku na ktorym Ci sie to nie
>udalo, Po co mi taka czestotliwosc jak nie moge z niej korzystac.

Mozesz. Wyklada sie przy ktorejs tam petli 3dmarka,
ale dziala stabilnie np. przy kodowaniu filmu czy renderowaniu.
Zalezy od tego, co robisz (abstrahuje od tego, ze taki 3dmark
nie wiadomo co testuje :-) )
Poza tym na 118 Mhz jest juz stabilnie (Soltek w ogole
sie nie uruchamia na takim fsb).

Andrzej