Re: Morgan 1Ghz na Epox/Soltek kt133a

Autor: Serial # 19781010 (wojsza_at_kki.net.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 18:09:45 MET

On Fri, 21 Dec 2001 18:09:03 +0100, Andrzej Pinczuk
<andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wrote:

>Informacje dla wahajacych sie nad:
>
>Soltek 75kav F5
>Epox ep-8kta3l+
>
>Dla nie wtajemniczonych do konca obydwie na kt133a i sdramach.
>Po calonocnych testach IMO zwyciezca okazal sie epox, a to za
>sprawa dosc wiekszej stabilnosci plyty i lepszej pracy kreconego
>procka. Krecenie odbywalo sie poprzez podnoszenie fsb (malowanie
>wkrotce). Maksymalnie udalo sie osiagnac 1.2 Ghz (jedynie na
>epoxie), gdzie stabilnosc moglbym nazwac srednio zadawalajaca.

No to skoro jest srednio zadawalajaca to znaczy, ze te 1.2 Ghz na
epoxie to tak samo jak 1,2 Ghz na Solteku na ktorym Ci sie to nie
udalo, Po co mi taka czestotliwosc jak nie moge z niej korzystac.

> Najwiekszy problem pojawil sie z tnt2 winfasta, ktory zaczal gubic swoje ustawienia
>na podniesionej czestotliwosci agp.
>W tym czasie soltek na 116 Mhz juz dziekowal mimo dosc ladnej nazwy
>red storm overclocking.

Posiadam Solteka 75KAV-X i Durona 750, obecnie dziala na 6,5 x 135 co
daje 878. przy napieciu 1,78 v. Kiedys dzialal na 9x100, ale tam
napiecie bylo juz za duze 1,82-1,85 moj stary cooler nie wyrabial
(Chrome Orb). Obecnie wszystko dziala super, godziny wygrzewania
Stability Test, Alien vs. Predator 2, Flight Simulator 2002 i nic sie
nie dzieje. Posiadam ta plyte niecaly rok i musze powiedziec ze nie
sprawila mi ona najmniejszych klopotow. Dlatego moge wydac tej plycie
bardzo dobra opinie.Kiedy kupowalem ja w styczniu 2001, to byla to
jedna z najlepszych plyt pod Socket A, przynajmniej wedlug
Tomshardware.

P.S Ten red storm overlocking, jest rzeczywiscie niezbyt udany, ale to
nie problem, osobiscie w niczym mi sie nie przydal.

Pozdrowienia
Szafa