Re: FSB-166 / PCI-33 MHZ

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 00:34:27 MET

> EPOX 8K7A (na amd761+via686B), nie jestem pewnien
> ale chyba też Shuttle AK31 v3.1 (to jest tylko kwestia odpowiedniego
> układu PLL na płycie). Można sobie też sobie zmieniać częstotliwość
> bezpośrednio odwołując się do PLL np. programikiem CpuFsb (www.tweak.pl )
>
> PeJot

Ja mam Shuttle AK31 v2.0 - nie rozni sie niczym od v3.1 oprocz roznicy chipsetu.
Bios mam taki sam. Nie ma mozliwosci takiego ustawienia. Tzn. mozna wybrac
FSB od 100 do 166 co jeden MHz ale nie ma mozliwosci przestawienia dzielnika
FSB/PCI 1/5 i jak ustawiam powyzej 150mhz to dysk twardy umiera.

Pozdrawiam
Piotrek