Wichanie kompa

Autor: Robert Burczak (burczak_at_obywatel.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 00:05:28 MET

Ostatnio kupilem sobie plyte ECS K7S5A i procka Athlon 1GHz. Zauwazylem
jednak ze wicha mi sie komp, ale tylko przy niektorych grach (Rally
Championship Etreme, Ghost Recon). Normalnie w systemie chodzi OK, ale
dopiero jak odpale jakas gierce to lipa. Moj komp to:
Plyta: ECS K7S5A
Procek: Athlon 1GHz (266 MHz)
Pamiec: 128 133MHz SDRAM
Grafika: ASUS V3800 TNT2 32RAM
Dziek: SB Live 1024
Dysk: Seagate 60 GB UATA 100
System: WinXP PL

Wydaje mi sie ze to wina grafiki, bo tak wlasnie podpowiada system, ale
zmienialem kilkakrotnie sterowniki i nic nie dalo. Probowalem juz roznych
rzeczy, ale nic nie pomoglo. Nawet Win nie chcial sie zainstalowac (przy
instalowaniu urzadzen siadal). Dopiero po wyjeciu SB Live poszedl (dziwne).
Moze to cos z portem AGP? Chociaz mam zainstalowane sterowniki ECS-a do AGP
pod XP. System jest w sumie swierzy. Pomozcie. Prosze.

RoBaL