NTG [OT] Pliki - jak wyciagnac?

Autor: Kamil (kkamil_at_optonline.net)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 23:56:28 MET

Sorry za NTG, ale na pl.comp.os.ms.... chyba nie wiedza co z tym zrobic.
Mam pliki *.tlx . Pochadza one z programu trelix Web Buider. Program zapisal
cala strone wlasnie w takim pliku. Trelix nie byl mi potrzebny, to go
odinstalowalem, i zostaly mi sie te pliki. Jak wyciagnac z nich pliki ze
strony? W tym pliku sa zpisane rysunki.. itp. W Trelix'ie nie bylo opcji
Exportuj do html, ani nic co by dalo taki efekt. Poprostu program ma tylko w
"Save As" pliki jako *.tlx . Jakim programem go otworzyc?
z gory dzieki za pomoc, i sorry za NTG/OT