Re: Problem z połączeniem 202122 w Katowicach

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 16:57:52 MET

> Jeżeli jednak nastąpi połączenie, to odbywa się już ono z dobrą szybkością
> ok. 49 kb/s.
> Czy to tylko mój odosobniony problem, czy więcej osób się z nim zetknęło?
Spróbuj wymusić na modemie negocjowanie mniejszej prędkości, np. 33,600 i
sprawdzić jak to działa. Czasem linia jest taka "niezdeklarowana" - niby
porządna, ale 56,600 nie wynegocjujesz. Modem negocjuje, negocjuje,
negocjuje, czasem nawet zestawi połączenie a potem wszystko siada.
Dość często się z tym spotykałem.