Problem z połączeniem 202122 w Katowicach

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 16:00:14 MET

Katowice, śródmieście.
Dobry modem zewnętrzny Aztech 56k.

Od około miesiąca mam spore problemy z połączeniem na 202122.
Czasami nawiązywanie połączenia trwa 30 sekund (a nawet 25 sek od momentu
rozpoczęcia wybierania numeru do zweryfikowania nazwy użytkownika).
A czasami komunikat "wybieranie numeru" trwa ponad półtorej minuty, a
czasami nawet "zdalny komputer nie odpowiedział".
Nie ma reguły, raz łączy się szybko, raz prawie dwie minuty.

Jeżeli jednak nastąpi połączenie, to odbywa się już ono z dobrą szybkością
ok. 49 kb/s.

Podobne problemy pamiętam z czasów, kiedy dodzwonić się na 202122 było
wielką sztuką (coś ze dwa lata temu).

W98, Duron, dużo ramu (ale to w końcu nie istotne).

Czy to tylko mój odosobniony problem, czy więcej osób się z nim zetknęło?

--
Janusz - Vahanara