Re: Dysk wymienny D ???

Autor: Krzysztof Doniczka (kdoniczka_at_mail.e.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 10:06:12 MET

Użytkownik "Tomato" <maksymtom_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Wkurza mnie to ze dysk ktory wkladam w kieszen zamienia mi numery partycji
> wskakuje jako dysk D. U kumpla widzailem ze po wlozeniu tego samego dysku
> wskoczyl mu za CD Rom czyli byl ostatnia litera dysku (i to jest spox)
> Co zrobić zeby i u mnie wskakiwaj za CDRom.

U siebie miałem taki sam problem i rozwiązywałem go w następujący sposób.
(windows 98SE nie wiem jak na innych) Jeżeli w BIOS-ie wykrywałem dysk lub
zostawiałem autodetect to dysk wskakiwał jako D jeżeli natomiast w BIOS-ie
ustawiałem tylko dysk bootujący, a dysk na kieszeni nie wykrywałem
(ustawiony jako none) to występował jako ostatni. Niestety nie pamiętam już
czy był przed CD-ROM-em czy po, ale na pewno jako ostatni z dysków.