Re: jak popsuc? ciut dlugie :(

Autor: Raf256 (raf256_at_go2.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 03:21:10 MET

"Zhan" <nospam_arturm_at_polnet.cc> wrote in news:a00ins$cgl$1_at_news.tpi.pl:

> nie bardzo widze zwiazek...

chcesz komuś coś celowo zniszczyć żeby potem być tym 'dobrym' który to
naprawi (i przy okazji mieć korzyści matrialne) co za obłuda :-/

> szkoda, ze zamiast rzeczowych odpowiedzi pojawiaja sie tylko takie
> komentarze...
> moze w kilku slowach umotywuje swoje dzialanie...

[ciach]

znajomy ma P-75, 8 ramu i 14" i na tym pracuje bo nie jest niestety zbyt
bogaty i go nie stać... ale jest zdolny i naprawia / składa kompy... jak
tylko mi się uda to zdalnie uszkodzę Twojego BIOSa (wiem jak) a potem
załawię Ci naprawę BIOSa (u qumpla) co Ty na to ?

--
Raf256
|,-'`_|_|_  `_||_'|_' raf256_at_go2.pl