Re: Zwis z powodu nagrywarki.

Autor: Tadeusz Nadolny (tadek_at_robin.sggw.waw.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 22:14:06 MET

Użytkownik "katharsis" <astronom_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Niby wszystko jest w
> porzadku, ale kiedy podlacze do zasilania i tasmy nagrywarke
> (YAMAHA CRW6416) zaden system (mam WXP i W2K)
> sie nie laduje... Nie wiem co moze byc przyczyna. Ozloce
> za kazda podpowiedz!

Wygląda jakby się terminacja waliła na magistrali SCSI ...
Sprawdź jak masz ustawione, czy przypadkiem nie brakuje
terminacji na którymś końcu albo co bardziej prawdopodone
terminacja nie jest na nagrywarce (a na CD i CDR przewaznie
są kiepskie terminatory) i innym urządzeniu np dysku jednocześnie ...

Wesołych Świąt
Tadeusz