Zwis z powodu nagrywarki.

Autor: katharsis (astronom_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 17:10:16 MET

Witam wszystkich!

Przelozylem sobie do nowego komputera nagrywarke,
ktora mialem w poprzednim. Byla ona w zestawie wiec
nie musialem jej instalowac i trudno mi byloby znalezc
sterowniki. Przenioslem tez adapter SCSI i zainstalowalem
ze sterownikami z WWW producenta (Win2K Advansys
Fast/Ultra narrow SCSI Adapter). Niby wszystko jest w
porzadku, ale kiedy podlacze do zasilania i tasmy nagrywarke
(YAMAHA CRW6416) zaden system (mam WXP i W2K)
sie nie laduje... Nie wiem co moze byc przyczyna. Ozloce
za kazda podpowiedz!

Pozdrawiam,
katharsis