Re: dwa procesory

Autor: Rafal Neumann (neumann_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 16:14:18 MET

Użytkownik "Jacek Strzembkowski" <freetime_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9vt7va$1kk$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Mam zamiar kupić nową maszynę - najchętniej z dwoma procesorami.
> Zastosowanie: PhotoShop, CADy, rendering
>
> 1. Nie chcę przepłacić (to chyba jasne)
> 2. Mogę sam zmontować podzespoły (czyli nie muszą one pochodzić z jednej
> firmy)
>
> Wasze propozycje - jaka płyta, jaki procesor, gdzie kupić, ew. cena.

jak chcesz kupowac przez inet to polecam

www.balta.pl
www.komputronik.pl
www.mint.pl

maja dobre ceny

mozesz czekac na athlony a jak nie to to pozstaje co jakas plyta pod PIII

Rafal Neumann