Re: dwa procesory

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 20:58:24 MET

Użytkownik Jacek Strzembkowski <freetime_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vt7va$1kk$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Mam zamiar kupić nową maszynę - najchętniej z dwoma procesorami.
> Zastosowanie: PhotoShop, CADy, rendering
>
> 1. Nie chcę przepłacić (to chyba jasne)
> 2. Mogę sam zmontować podzespoły (czyli nie muszą one pochodzić z jednej
> firmy)
>
> Wasze propozycje - jaka płyta, jaki procesor, gdzie kupić, ew. cena.
> Jeśli znacie stronę jakiegos dobregosprzedawcy - prosze na prv

Jeżeli nie musi być dual to AthlonXP1900+ + płyta na chipsecie
_Kt266A_ np. Epox 8KHA+/NMC 8TCX2+, Microstar K7T266 Pro2-RU (Raid, USB 2.0)

Dual P3-Tualatin jest sakramencko drogi (chociaż nie ma na rynku pojedynczego
procka który byłby szybszy od takiego dual - dopiero dual Athlon MP/XP + pamięci ddr)

2xP3 1.26 - ok. 2800zł
płyta z chipsetem Serwerworks (pamięci sdram, PCI 64bit/66Mhz + kontroler scsi u160) - ok.3300zł
www.komputronik.pl

PeJot