Re: Tvout kable

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 15:55:55 MET

Użytkownik "humor" <humor14_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
co nie ma wejscie na chinche ani Eurozlącze jest tylko jedno
> wejscie antenowe ??? Da sie to jakos podlaczyc czy nie bardzo !

co za tv ?chyba pelnoletni juz :)

da sie - modulator musisz nabyc ustawiasz na jakim kanale ma byc obraz i
przelaczas z anateny na ten modulator. kiepskie ale jak nie ma innej
mozliwosci, video ma cos takeigo wbudowane zazwyczaj.

> I jeszczcze jedno czy da sie jakos grac w gierki na TV ?? Wiem ze na
> monitorze wyglada lepiej ale czy jakos to wyglada ?

jakos tak ale jakosc taka sobie i cala babranina ...