Re: Liveware 3.0 dla XP ??

Autor: Bastek (s.ulatowski_at_wasko.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 16:03:15 MET

> Czy Liveware 3.0 od 9x bedzie chodzilo z XP? Przymierzam sie wlasnie do
> zmiany systemu stery juz zassalem ale nie wiem jak z LW - ze strony
Creativa
> nie da sie zciagnac?

Mi takie polaczenie dzialalo, ale byl problem z zamykaniem systemu,
wyswietlalo blad pliku devldr.exe, czy cos takiego. Po podmianie z
oryginalnej instalki windy wszystko bylo ok. Nie moglem poprawnie
zainstalowac live ware pod winda XP, ale polska. Wszystko ladnie chodzilo na
ENG. Oprocz tego mam LW przeznaczone dla Windy XP.

Pozdrowka
Bastek