Re: Zbyt ciemny monitor

Autor: adam_61_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 21 Dec 2001 - 15:42:47 MET

> Witam
>
> Mam problem z moim monitorem - wyprodukowany byla jakies 4 lata temu, i w
> przeciwienstwie do dzisiejszych ma mniejszy zakres jasnosci - np. element
> strony www u kumpla jest niebieski, u mnie granatowy , ledwo widoczny na
> maksymalnej jasnosci..
>
> Nie moge zrobic by ekran byl bardzo jasny.. Czy mozna na to poradzic jakos
> programowo? Jakis program, stery moze? Moze cos a'la ustawienia w grach -
> czesto mozna zmienic jasnosc niezaleznie od monitora..
czy aby częstotliwość odświerzania ustawiona w karcie nie przekracza możliwości
monitora?
jeżeli po ustawieniu na niską rozdzielczość (640x480) obraz będzie jaśniejszy
to może być to
trzeba wtedy niestety zredukować odświerzanie w trybie w którym pracujesz
pewną poprawę może też dać korekcja gamma

Adam