Zbyt ciemny monitor

Autor: poslo (poslo_at_interia.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 11:41:55 MET

Witam

Mam problem z moim monitorem - wyprodukowany byla jakies 4 lata temu, i w
przeciwienstwie do dzisiejszych ma mniejszy zakres jasnosci - np. element
strony www u kumpla jest niebieski, u mnie granatowy , ledwo widoczny na
maksymalnej jasnosci..

Nie moge zrobic by ekran byl bardzo jasny.. Czy mozna na to poradzic jakos
programowo? Jakis program, stery moze? Moze cos a'la ustawienia w grach -
czesto mozna zmienic jasnosc niezaleznie od monitora..

Jesli ktos moglby pomoc to bardzo prosze o odp. na PRIVA. (
poslo_at_interia.pl )

poslo