Re: Problem z cartridgem w drukarce!!! - HELP!

Autor: Artur Malkiewicz (artur_malk_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 13:42:14 MET

Użytkownik "Cessario" <czarotoja_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Chciałem uzupełnić kolorowy cart. w drukarce HP, bo od pewnego czasu
> działał mi tylko 1 kolor. Doładowałem 2 pozostałe i nadal nie dzaiłają.
> Podobno mogły zaschnąć, wieć zgodniez instrukcją przy strzykawkach
> uzupeł. wsadziłem głowicę do wody, ale to też nic nie dało. Czy moge co
> jeszcze zrobić czy kupić po prostu nowy cart.???

Albo dysze są zaschnięte albo zapowietrzone. W zestawie do napełniania
powinna być strzykawka do odpowietrzenia. Jak to zrobić jest opisane w
zestawie do napełniania. Jeśli dysze są zaschnięte to woda nic nie pomoże.
Wpakuj cartrige do denaturatu na kilkanaście minut. Jeśli nie pomoże to kup
nowy.

Artur