P4 1.5 GHz FSB 400MHz

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 13:29:03 MET

Prawdziwą wydajność będziesz miał za 4 tysiace
PIV 1.7GHz
Płyta Intel D850MV 400MHz
2*RIMM 256MB

Dsyk 40GB Fujitsu 7000rpm

Mam w firmie kilka 2 procesorowych VP6 z PIII 866
Mam z pamieciami DDR

I dopiero płyta z magistrala 400MHz, w moich zastosowaniach
Office, MsAccess(Płace) chodzi naprawdę wydajnie

 Ale to moze być u Ciebie inaczej, zalezy co robisz

Uważam ze PIV z ddr czy sdram to nie warto
dopiero RIMM daja wzrost wydajności 2-3 razy

Przykład Lista płac na 2*PIII 512MB ram liczy sie dla
250 osób 40 minut( po około 120 składników na liscie dla każdego pracownika)
na PIV RIMM 15 minut

Sieć 100Mb/s karty InteliPro+
switche AlliedTelesyne

Do obejrzenia we Wrocławiu na własne oczy.
Andrzej