Re: Przetwornik Video

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 13:05:06 MET

Użytkownik "humor" <humor14_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Na plytce znajduje sie napis MEDIA VISION PROMOVIE SPECTRUM 2.0 c 1993
> 650-007803-A

>a w innym miejscu FCC: IXW-PMS2.0

http://www.google.com/search?q=fcc+id

troche pomyslowosci :)
ale i tak juz wiemy
https://gullfoss2.fcc.gov/cgi-bin/ws.exe/prod/oet/forms/reports/Search_Form.
hts

> Na plytce znajduja sie sie rozne chipy a chyba najwiekszy PHILIPS SAA 7191

http://www.google.com/search?q=PHILIPS+SAA+7191&btnG=Google+Search

cos takiego multi standard decoder (DMSD) SAA 7191.
Digital multi standard TV decoder

> Chcialbym sie dowiedziec co to za urzadzenie i ewentualnie gdzie jakies
info
> moglbym dostac i sciagnac sterowniki !
> Windows 98 nie znajduje tego urzadzenia wogole wiec tez nic nie moge
> poradzic !

jakas karta do przechwytywania lub jakis tuner TV?

IMHO dzisiaj do nieczego powazniejszego sie nie przyda :(
isa jest wolna itp, czy dzisiejszy soft to zlapei itp.
ale powalcz.

zobacz ftp://ftp.mediavis.com/ ale u mnie nie dziala. czy ta firma jeszcze
jest...

oglnie poszukaj w googlu.