Przetwornik Video

Autor: humor (humor14_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 12:12:16 MET

Dostalem ostatnio od siostry takowe urzadzenie do "rozpracowanie" gdyz
zakupila komputer z takim czyms (komp uzywany stary P120). Osoba ktora
sprzedawala komputer chciala wyjadz to urzedzenia ale siostrze udalo sie
zatrzymac, w zamian koles nie powiedzial do czego to sluzy itd ! Nie dal
zadnych sterow itd !

otoz problem polega na tym ze nie wiem co to wogole jest ! Z nazwa
przetwornik spotkalem sie po raz pierwszy. Plytka jest pod port ISA ma
wyjscie lub wejscie antenowe (przynajmniej tak wyglada) i drugie wejscie lub
wyjscie jest takie male okragle z 4 malymi dziurkami 2 z prawej dwie z lewej
( nie znam sie na tym wiec probuje jakos obrazowac).
Na plytce znajduje sie napis MEDIA VISION PROMOVIE SPECTRUM 2.0 c 1993
650-007803-A a w innym miejscu FCC: IXW-PMS2.0
Na plytce znajduja sie sie rozne chipy a chyba najwiekszy PHILIPS SAA 7191
WP.

Chcialbym sie dowiedziec co to za urzadzenie i ewentualnie gdzie jakies info
moglbym dostac i sciagnac sterowniki !
Windows 98 nie znajduje tego urzadzenia wogole wiec tez nic nie moge
poradzic !

Jezeli ktos moze mi jakos pomoc to z gory dziekuje !