Re: Przegranie systemy na nowy dysk- w jaki sposob??

Autor: Adam Gapiński (adas_at_mkt.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 10:28:15 MET

Daniel Żołopa wrote:

> 1. Zwykle kopiowanie jesli pod winda to bez swapa
> 2. Kopiowanie pod dosem swapa
a po jaką cholerę? winda sobie sama założy...
> 3. Z dyskietki startowej sys c:\
a jak Ci nadpisze MSDOS.SYS's tym z dyskietki to d**pa zimna...
> 4. Sprawdzenie czy partycja jest ustawiona jako aktywna (np fdisk)
>
> i dziala......
Ponieważ mi się znudziło napiszę to po kolei:
1. podłączamy nowy dysk (jako drugi), zakładamy partycję fdiskiem, REBOOT
2. formatujemy nowy dysk, (format c: /s), kopiujemy pod Windą jak leci
wszystko łącznie z pilkami systemowymi, ale bez swapa! POWER-OFF
3. odpinamy stary dysk, ruszamy komputer z dyskietki systemowej
fdisk - ustaw aktywną partycję... i już
BTW: aby pozbyć się jednego resetu (po założeniu partycji fdiskiem)
używam RanishPartitionManagera, który po założeniu partycji potrafi
założyć na niej od razu fata

--
pozdrowionka
Adam Gapiński  ****  Linux registered user #251489