Re: Jaka płyte wybrac do pentium 4 ?

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 21:23:57 MET

Użytkownik "Piotr" <peterus_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupic pentium 4 . Jaka plyte do niego najlepiej wybrac?
>
> peterus_at_poczta.fm

Rozwiązanie drogie bo z RIMM...
P4 1,7GHz + intel D850GB + 2x256Mb RIMM PC800 + GF2/400 + Barracuda... + W2k
Taki zestaw chodzi jak złoto. Bardzo szybko, wydajnie i stabilnie -
niezależnie od tego co o P4 piszą i jakie wyniki z benchmarków
przedstawiają.
Dobre są także płyty Asusa ale nie mam w tej chwili żadnej pod P4 pod ręką,
więc się nie wypowiadam...
   exbros

P.S. Dobra rada: spuść w klozecie porady fanatyków spod znaku AMD.
Procesory AMD są w porządku, ale to co wypisują maniacy może Cię wpuścić w
niezłe maliny...