k7s5a vs athlon, ddr

Autor: Michał Czerniak (Michal.Czerniak_at_perfopol.com.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 21:18:58 MET

Jeśli już było to sorki, ale wiem, że nie tylko ja mam problemy z odpaleniem
athlona na k7s5a.
Ostatnoi z tego powodu musiałem wymienić płyte jednemu z klientów (sypała
się we wszystkim 3d, dostał moją k7vza).
Walniętego ECS'a wrzuciłem do swojego kompa (athlon 1,3; 512ddr kingston) i
rzeczywiście były z nim wielkie problemy, dopóki przy kolejnej reinstalce
nie pomyliem płyt i zainstalowałem starego (nie SE) windowsa 98.
Od tego momentu mam już za sobą kilka nocek grania w Q3 i CS'a i ZERO
ZWISÓW!
Może to jest sposób na odzyskanie stabilnośći?!?

PS. BIOS najnowiszy, wszystkie sterowniki też, Prolink GF2TI.

Pozdrawiam.

PHU Kawiarenka Internetowa "U Czadzika"
Michał Czerniak GSM/SMS: +48 604-281-558
Michal.Czerniak_at_perfopol.com.pl
www.uczadzika.sse.pl