Re: Athlon XP + ECS

Autor: Ivan (ivan17_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 21:09:03 MET

Użytkownik Raff <raff_at_ne.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vlftg$dge$1_at_news.tpi.pl...

> Ni cholery nie moge tego kompletu uruchomic..
> Athlon XP 1600+ i ECS K7S5A, 512 MB SDRAM, Hercules Prophet 64 MB,
> Seagate U6 40 GB, SB Live i dołozona karta 3COM... Dzis ostateczne
> podejscie.
> Wyjmuje sieciowke i dzwiek - zobaczymy... Do tej pory zwisy takie, ze nie
> dalo sie
> ZADNEGO systemu zainstalowac - dla wyjasnienia dodam ze probowalem od
> Windows 98
> po FreeBSD 5.0 - calusienka gama :)
> Jesli ktos z Was spotkal sie z podobnymi problemami w podobnym zestawie to
> prosilbym
> [...]
Ja mialem podobny problem ale z K7VZA (3.0) - Windows dal sie normalnie
zainstalowac, ale po 2-3 min twardy zwis, pomogl upg. BIOSU. Teraz notabene
tez mi sie zdarzy ze system sie powiesi (choc na szczescie rzadko), ale jak
ustawie 100 MHz FSB (zworkami) i pozniej biosem np. 112 to dziala bez
zgrzytow. Nie wiem co moze byc przyczyna; albo plyta jest z walnietej serii,
albo chlodzenie, albo poprostu ECS to knioty (choc nie wszystkie) i o 133
MHZ FSB i Athlonie mozna na nich zapomniec..

Pozdrawiam.

--
Mariusz M.