Re: Jaka jest predkosc max. modemu US Robotics SM Plus?

Autor: >> MAX << (bochyn_at_go2.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 18:02:45 MET

Witam!

> Faktycznie to modem V34+, x2 to zdaje sie niedzialajaca zmylka :-(
> Numery z paska kodu kreskowego: 21UX23V8L061 i drugi numer (ale to chyba
> seryjny) 99206800.

Ten drugi jest właśnie numerem identyfikacyjnym.
Masz szczęście, akurat mam flasha do tego modelu.

> Hmm, kumpel parajacy sie zawodowo telekomunikacja i sieciami mowi, ze
predkosc
> 56 000 jest w Polsce trudna do wykorzystania - bledy, zerwane polaczenia,
dlugi
> handshake... A jak jest w rzeczywistosci ?

To zmień kumpla ;)))
A tak serio, to on bredzi.Po flashu do V90 (tego samego modelu) moje
połaczenia oscylują w granicy 52 000 - 54 667bps i nie ma żadnych dlugich
negocjacji, wystarczy we właściwosciach dial-up'u wyłączyć logowanie do
sieci i po sprawie (21s ze stoperem).Co najważniejsze, jak długo mam tego
Robotics'a (trzeci rok) nigdy mi nie zerwał połączenia.

Ps.Jeżeli chcesz, podeślę Ci flash'a i powiem jak to zrobić.
Reszta na priv.

pzdr.