Re: Jaka jest predkosc max. modemu US Robotics SM Plus?

Autor: marfi (marfi_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 19:03:43 MET

Użytkownik "Piotr Molski" <pmolski_at_saxon.pip.com.pl> napisał w wiadomości
...ciach...
> Hmm, kumpel parajacy sie zawodowo telekomunikacja i sieciami mowi, ze
predkosc
> 56 000 jest w Polsce trudna do wykorzystania - bledy, zerwane polaczenia,
dlugi
> handshake... A jak jest w rzeczywistosci ?

  W moim przypadku połączenie z pedkością > 33.600 bywa w porywach kilka
(2..3) razy wolniejsze niż w V34. Podobne efekty obserwowałem u swoich
znajomych - zaczyna się od problemów z logowaniem w TPSA (długie...) a potem
pozorne zwisy w transmisji a faktycznie to chyba renegocjacje protokołu.
Wymuszenie V34 rozwiązuje problem - po prostu proponuję sprawdzić w praktyce
albo włączyć na stałe głosnik modemu i "podsłuchiwać" :)

--
marfi