Re: Czy warto kupić Rive TNT 2 M64 (TV) ?

Autor: Bastek (s.ulatowski_at_wasko.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 12:39:45 MET

> pograsz w 640x480 w gry od roku wstecz , czyli gdzies tak do wydania
> 3Dmarka2001 , nowsze wymagaja wiekszego fillrate i m64 sie dusi ,
> lepiej zrobisz jak kupisz PELNA TNT2 .. np na gieldzie sa
> ELSA TNT2 TV out/in za 180zl

Nie za bardzo sie zgadzam z tym. Mam taka karte i wszystkie giery chodza mi
bezproblemu, oczywiscie nie w 1024, ale w 800/600 z 32 bitowa paleta
spokojnie pogrywalem lub pogrywam np. w Wolfensteina (ta gra chyba nie ma
jeszcze roku ? ) w Max Payna, itp. Nie probowalem jeszcze grac w Aliensow,
ale mysle ze tez nie bedzie problemow.

Ale co do tematu postu, to ogolnie wolalbym dolozyc i kupic jakiegos GF.

Pozdrowka
Bastek