Re: Jaki program do sypjącego się dysku twardego

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 12:35:06 MET

> scandisk ze skanowaniem powierzchni dysku... tak mie sie zawsze wydawalo
:)
> jak w dysku lata juz fizycznie jakis paproch to zaden program go
skutecznie
> nie wyleczy
> i ja przynajmniej nic waznego bym na nim nie trzymal...

Scandisk nic tu nie pomaga :-(
 A ten dysk to tylko jest do przenoszenia danych z jednego kompa do drugiego
ale już muszę robić dwie kopie na tym dysku ale i tak nie zdaje zawsze to
egzaminy :-(
A dysk się sypie bardzo szybko jeszcze miasiąc temu miłaem coś około
200 -300 kb uszkodzonych a dziś już mam ponad 2 MB
Więc nie jest wesoło a szkoda mi kupować coś nowego do przenoszenia

Tynio