Re: Jaki program do sypjącego się dysku twardego

Autor: Uhm (piter1010_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 11:25:21 MET

Użytkownik Tynio <tynio_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vsbl8$8j4$1_at_news.tpi.pl...
> Cześć
> Zaczyna się sypać dysk Quantuma 3,2GB i przy przenoszeniu danych z kompa
na
> dysk nie mogę potem tych danych
> zgrać na drugi dysk - pisze że jest uszkodzony plik.
> I mam pytanie ,czy jest może jakiś program który blokuje te uszkodzone
> sektory ?
> Lub coś w tym stylu

scandisk ze skanowaniem powierzchni dysku... tak mie sie zawsze wydawalo :)
jak w dysku lata juz fizycznie jakis paproch to zaden program go skutecznie
nie wyleczy
i ja przynajmniej nic waznego bym na nim nie trzymal...