Re: USB Pomocy!!!!!!!!!

Autor: matts2 (matts2_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 11:00:19 MET

pewnego czasu spotkałem sie z plytami głównymi które miały USB a
nieobsługiwały go teraz nie wiem czy to nie jest czasami ta plyta
sam miałem taki problem jak kupiłem seryjnie złożony komp. i na samym
początku musiałem wymienic płyte z jakąś tam dopłatą.
nie chcę ciebie straszyc ale na 70% moze to byc ta przyczyna ale również
moze to byc ze źle są zainstalowane sterowniki do płyty głównej.

--
http://www.jowej.prv.pl/
pozdrawiam MATTS 2