Re: USB Pomocy!!!!!!!!!

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 00:27:45 MET

> Przepraszam ze to nie ta grupa ale jestem w desperacji a i
> tu
> ludzie znają sie na rzeczy.
> WIN98 i USB Pomocy!!!!!!!!!
> Jak zainstalować sterowniki USB
> pod WIN98 .
> płyta A7V dwa porty usb na płycie + trzy na śledziu
Chyba ASUS na VIA Apollo - tak?
1. Ściągasz wszelkie możliwe sterowniki ze strony producenta płyty:
www.asus.com
2. W menadżerze urządzeń usuwasz wszystkie urządzenia ze znakiem zapytania
3. Odpalasz instalację sterowników do płyty głównej
4. Restartujesz
5. Pomogło?

Wariant "na szybko" zaczynasz w punkcie 2, sterowniki istalujesz z cd romu
do płyty.