Re: Stale lacze - Warszawa(Sadyba) ???

Autor: Kosiarz (koszni_at_polbox.com)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 12:06:28 MET

Użytkownik "SS" <ssobie_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Witam !!!
>
> Moja SM wpadla na swietny pomysl zainstalowania sieci osiedlowej !!!
> Na razie tylko wiem , ze :
>
> - oplata instalacyjna ma wynosic - 1220 PLN (to chyba bardzo drogo - nie
> wiem co
> to za firma - mam nadzieje ze to nie jest firma np: syna prezesa ...)
> - aponament miesieczny - 122 PLN (do wytrzymania)
> - przepustowosc min. 64kB/s - max .2 MB/s
>
> Decyzje musze podjac do 4 stycznia 2002 ....
> Mam zamiar uzyskac jeszcze wiele dodatkowych informacji ale chcialbym
prosic
> [...]
Yo!
Biorac pod uwage ceny ktore podales domyslam sie ze jest to firma 2A sp. z
o.o. Osiedlowe Sieci Komputerowe
http://www.2a.pl/osk/
Ja jestem ze Stegien i od pazdziernika mam net przez ta firme. Z tym ze
placilem mniej bo 700 z hakiem za 256 kbs.
Jest to normalne LAN na 100Mb ,kazdy ma staly adres z puli lokalnej
nierutowalny, i na kazde osiedle jest bramka,
np. gate.stegny.2a.pl, ktora robi translacje adresow.
Podpisalem umowe z ta firma bo nie mialem zadnej innej opcji, aster city
sciemnia od lat kilku.
Dokladnie czytaj umowe i regulamin, jest tam np. 2 letni okres minimalnego
korzystania z uslug /jak w komorkach/
Co do jakosci: obecnie oni ciagle cos grzebia w konfiguracjach, podlaczaja
nowych, nie ma tygodnia aby nie bylo jakiejs przerwy w dostepie do netu. Na
przyklad od piatku nie mam dostepu do IRC bo nie zalatwili sprawy Reverse
DNS dla mojej podsieci.
 Ostatnio polepszyly sie transfery, sciagalem plik z polskiego ftp z
predkosia 38KB/s ale to rekord.Srednio jest ok 10 KB/s. Grac mozna w miare
normalnie, wiadomo jaka jest polska siec, ale serwera nie mozna chyba
postawic tak zeby sie inni dolaczali do gry. Dzialaja ICQ, GG, ale nic nie
wiem o rozmowach glosowych na zywo typu Netmeeting, do tego potrzebne sa
adresy publiczne.
Ja podpisalem umowe z ta firma bo nie mialem zadnej innej opcji, aster city
sciemnia od lat kilku.
Kosiarz