Re: Stale lacze - Warszawa(Sadyba) ???

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 11:31:25 MET

Użytkownik "SS" napisał:
| Witam !!!
|
| Moja SM wpadla na swietny pomysl zainstalowania sieci osiedlowej !!!
| Na razie tylko wiem , ze :
|
| - oplata instalacyjna ma wynosic - 1220 PLN (to chyba bardzo
| drogo - nie wiem co to za firma - mam nadzieje ze to nie jest
| firma np: syna prezesa ...)
| - aponament miesieczny - 122 PLN (do wytrzymania)
| - przepustowosc min. 64kB/s - max .2 MB/s
hmmmm... ja tak sobie mysle, ze jezeli masz _gwarantowane_ zawsze 64
kB/s to bierz.... ogolnie imo instalacja duuuuuuuuuuuzo za drogo....

a o co sie pytac:
czym podpieci do sieci jestescie, czy sprzet kupujecie czy dzierzawicie,
czy macie stale IP, dokladny regulamin, uprawnienia wasze i adminow.

--
[ pozdrawia pE. ]