Re: Lexmark Z43

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 03:15:14 MET

> Drukarka jak w temacie zastanawiam sie nad jej kupnem, mam pytanie do
> uzytkownikow co mozecie o niej powiedziec. A jesli ktos ma doswiadczenia z
> porownwnia z np HP 920, 940 to prosilbym o opinie. Od kilku lat mam hp'eki

No więc ze względów służbowych bawiłem się tą drukarką. Jeśli wybierasz
między Lexmarkiem i HP nie wachaj się, bierz HP. 920 to chyba następca 930,
przynajmniej tak wygląda z wierzchu. W porównaniu z Lexmarkiem niebo i
ziemia.
Więcej szczegółów znajdziesz na:
http://www.gazeta.pl/alfa/artykul.jsp?xx=447605&dzial=02110402
http://www.gazeta.pl/alfa/artykul.jsp?xx=447616&dzial=02110406

I jeszcze jedno. Przedstawiciele Lexmarka strasznie czepiali się mnie za tę
opinię, chcieli doprowadzić do tego by został zdjęta z portalu bo w ich
mniemaniu jest krzywdząca. Ale co znamienne, nie chcieli spotkac się na
ubitej ziemi, to znaczy wydrukować zdjęć testowych tak jak ich zdaniem
powinny być drukowane. Ograniczyli się do obrzucania mnie obraźliwymi
mailami.

Wprawdzie porównywałem drukarki tylko pod kątem fotografii, ale generalnie
uważam je za słabe drukarki. Zresztą zwróć(cie) uwagę, że Lexmark do sklepów
już nie dostarcza print-sampli. Można takowe znaleźć do pozostałych drukarek
tylko nie do Lexmarka. Tam na tackach leżą reklamówki drukowane na offsecie.

Wiem, że Lexmark robi straszne awantury dziennikarzom gdy napiszą coś
niepochlebnego. W efekcie, dla świętego spokoju przedrukowują oni tzw.
pressrelisy z Lexmarka, które oczywiście nie mówią nic złego o drukarkach.
Wiem, bo mam do czynienia z pressrelisami z dwóch stron - jako czytelnik
efektu końcowego w postaci drukowanego czasopisma i jako adresat
półproduktu, czyli pressrelisa kierowanego do dziennikarzy.