Lexmark Z43

Autor: Fido (fidoklm_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 09:25:01 MET

Witam

Drukarka jak w temacie zastanawiam sie nad jej kupnem, mam pytanie do
uzytkownikow co mozecie o niej powiedziec. A jesli ktos ma doswiadczenia z
porownwnia z np HP 920, 940 to prosilbym o opinie. Od kilku lat mam hp'eki
"ale tylko krowa zdania nie zmienia". Interesuje mnie jakiej pojemnopsci sa
kalamarze (w Z43) i ich faktyczna wydajnosc, acha jak podajnik sobie radzi i
czy bedzie troche dzialal. Ktos moze ma doswiadczenia z serwisem?

pozdrawiam
Fido