Sieciowka PCMCIA

Autor: Slaby (dgcracker_at_poczta.fm)
Data: Thu 20 Dec 2001 - 00:03:32 MET

Witam!
Musze kupic sieciowke do notebooka, a ze nie bardzo jestem w temacie to
prosze o porade znawcow. I tak - potrzebuje jakiejs taniej ale dzialajacej
bez problemow (zwlaszcza w windows 98se/2000 i Linuxie) karty 10/100. Czy
ktos moglby polecic cos taniego i sprawdzonego ? Widzialem w jednym sklepie
tanie pcmcie ale w dwoch wersjach - 16bit i 32 bit. Czy ktos moglby mi
wyjasnic czym one sie roznia (ku mojemu zdziwieniu 16bit byla drozsza niz 32
bit). Dodatkowo wiem, ze sa tez pcmcie typu 2 i 3 - jaka jest roznica ?
Dziekuje za inforacje! D.C.