Re: Jak przegrać?

Autor: -=:\(XevadA\):=- (xevada_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 23:17:12 MET

> Muszę przegrać mp3 na kasetę. Mam magnetofon z wejściem na mic, a drugi z
> wejściem na phone. Do tej pory próbowałem to zrobić w ten sposób: Wkładam
> kabel do gniazda phone na głośnikach komp, a drugi jego koniec na mic lub
> phone (oba rozwiązania nie skutkują), wsciskam play i rec i gówno nie
> nagrywa się. Czy potrzebny jest do tego jakiś specjalny kabel? Proszę o
> szybką odpowiedź.

Najlepiej wyjscie na karcie muzycznej z gniazdem mic w magnetofonie !
Kabel specjalny to raczej nie musi byc ! zalezy jakie masz wejscie na
mikrofon ale chyba maly jack (standart) wiec dwuzylowy kabel z dwoma
malymi jackami i wszystko powinno grac !
Jezeli glos wychodzi na glosniki to i mosi wyjsc kablem na mic :) !