Jak przegrać?

Autor: Bartek (bargreb_at_interia.pl)
Data: Wed 19 Dec 2001 - 22:02:26 MET

Witam,
Muszę przegrać mp3 na kasetę. Mam magnetofon z wejściem na mic, a drugi z
wejściem na phone. Do tej pory próbowałem to zrobić w ten sposób: Wkładam
kabel do gniazda phone na głośnikach komp, a drugi jego koniec na mic lub
phone (oba rozwiązania nie skutkują), wsciskam play i rec i gówno nie
nagrywa się. Czy potrzebny jest do tego jakiś specjalny kabel? Proszę o
szybką odpowiedź.

--[ priv: bargreb_at_interia.pl ]--
--[ Bartosz Grębowicz ]--
--[Chcieliśmy jak najlepiej, a wyszło jak zawsze ((c) W. Czernomyrdin,
ekspremier Rosji). ]--