Nie moge wyslac maili

Autor: jdras_at_radiotechmkt.com.pl
Data: Wed 19 Dec 2001 - 22:55:30 MET

Witam,
korzystam chwilowo z cudzego komputera i mam tu na nim dziwna rzecz a
mianowicie: korzystamy tutaj z "The Bata" i za kazdym razem kiedy chce wyslac
maila przy logowaniu na serwer wywala mnie z serwera a maila nie wysyla. W
logach "Bata" wypisuje mi wtedy: "Server reply: <tu dany adres mailowy>:
Recipient address rejected. Relay access denied." niezaleznie od adresu
odbiorcy, jaki tam wpisze. Probowalam tak z roznymi kontami jakie posiadam na
roznych serwerach i zawsze jest to samo. Potem sprobowalam wysylac maile przez
www, ale tez nie szlo i wypisywalo, ze nie moze sie polaczyc z serwerem o IP
213.25.208.28. Pod tym IP znajduje sie serwer mail.imail.pl. Nie mam pojecia
czemu chce sie laczyc akurat z tym serwerem. Dzieje sie tak na wszystkich
kontach jakie probowalam, z roznych serwerow. Czy ktos ma pomysl co to moze
byc?

Z gory dziekuje,
Agata